Kāzu plānošana
Transports
Uzmanieties no šī pakalpojuma sniedzēja, kas piedāvā izīrēt auto!
auto.lv/lv/search-result/?t=F1ASF1MSE1Q=
Šis cilvēks piedāvā izīrēt mašīnu kāzām. Likās ļoti jauks cilvēks, kad satikāmies, vienojamies par datumu, summu un maršrutu, taču kāzu diena izvērsās par murgu. Kā vēlāk uzzināju, arī vēl vienai meitenei ir nācis vilties un viņas, nu jau vīrs gribēja viņam sadot pa muti, kad ieraudzīja viņu arī mūsu kāzās!
Viss sākās jau ar pašu rītu. Pie mājas viņam bija jābūt 12:00 (ar ko sākās arī naudas atskaitīšana par stundu). Bijām sarunājuši floristus, kas atbrauks un izdekorēs mašīnu. Floristi jau pie mājas, taču mašīnas vēl nav. Pulkstenis jau 12:20, kad līgavainis zvana un jautā, kur esiet! Viņš mierīgā tonī - jau braucu. Protams, ar 30 minūšu kavēšanos. Kad piebrauca, nemaz neatvēra mašīnai durvis, ne stādījās priekšā, bet runāja pa telefonu. Ko esot turpinājis darīt visu ceļu līdz atbrauca pie manis uz izpirkšanu. Pats šoferis ieradies džinsu šortos, nepārtraukti runā pa telefonu, mūziku mašīnā neieslēdz, pārkāpj satiksmes noteikumus.
Pēc tam braucām uz ceremonijas vietu, bet viss turpinājās, šoferis turpināja runāt pa telefonu bez apstājas, kā ar vienu beidz, zvana nākamajam un nepārtraukti izmanto rupju leksiku. Arī līdz Rundāles pilij tas pats. Pēc Rundāles pils apmeklējuma nolēmām, ka pietiek klusēt un jāsaka, lai pamaina savu stilu. Vedēji pateica, ka tā nav labi un vai beidzot var ieslēgt mūziku un pārtraukt sarunas, jo tas tomēr izjauc visu foršo atmosfēru, uz ko pretim tika rupji atbildēts: "Tad arī Jūs te beidziet runāt, man nav jāklausās, ko Jūs savā starpā runājiet!" Mums tāds šoks, bet vedējmāte nav uz mutes atbild: "Mēs esam pakalpojuma ņēmēji un mēs galu galā maksājam!". Taču šoferim vēl nav gana, uz ko tiek atbildēts: "Man ir 100x svarīgākas lietas par ko domāt par šīm kāzām. ". Mums acis kvadrātā, bet nu beigās jau laikam saprata, ka tā nevajadzēja un uzlika mūziku, pats vairs nevienam nezvanīja. Mums, protams, garastāvoklis tika izbojāts, bet centāmies neņemt pierē un turpinājām sarunas. Lieki piebilst, ka summu paņēma lielāku nekā paredzēts un uz neko nereaģēja, kad runāja par pārmetumiem! Samaksājām, lai beidzot brauc prom, jo skatīties uz viņu bija jau pretīgi! Likās, ka varbūt tiešām bija kādas svarīgas darīšanas, bet tik klaji. Pats firmas īpašnieks. Ja jūti, ka ir problēmas, vari taču paņemt darbinieku, kas visu izdarītu kā nākas. Tikai pēc kāzām uzzinājām, ka arī paziņām bija tieši tas pats šoferis jūnija kāzās un bija tieši tas pats - nepārtraukta runāšana pa telefonu, pie aizrādījumiem, tika atbildēts ar rupjību! Ja vien būtu zinājuši, noteikti neizmantotu šī cilvēka pakalpojumus!
Zinu, ka neko nevaram izlabot, kā mums bija bija, bet gribam pabrīdināt citur pārus! Liekas ļoti labs piedāvājums, bet patiesībā aiz tā slēpjas daudz, daudz vairāk - cilvēks vienkārši vēlas nopelnīt naudu, neizrādot nekādu cieņu pret klientu!
Kārtējo reizi es nesaprotu vienu lietu - kāpēc jāmaksā (pie tam VAIRĀK, nekā norunāts) par pakalpojumu, kas neapmierina???
Bija runāts, ka maksāsim par stundām plus benzīns, šis mums paprasīja vēl par km līdz Rīgai un benzīnā krietni vairāk nekā bija paredzēts.
Ja sāktu uz vietas vēl diskutēt, tad visa diena būtu sačakarēta, jo jau tā - florists, mūziķi, kleitas garums nebija atšūts kā nākas (pati vainīga, ka nenomērīju) un vēl dažas labas lietas bija galīgi garām, tad jau visa diena paietu nemanot! Jau tā īsa bija un aiz visiem pārdzīvojumiem daudz no mūsu dienas neatceros, tāpēc gaidu bildes un video, lai redzētu mūsu dienu!
Taču šoferis nepaliks nesodīts, jo vīra labākais draugs ir VID vecākais nodokļu inspektors. Čeku mums neiedeva un tad jau šonedēļ viņam būs par ko padomāt!
Mēs ar uz savām kāzām skatījāmies uz šo smuko mašīnīti C300, paldies DIEVAM, ka tomēr neizvēlējāmies..
Bijām uz citām kāzām jūlija vidū, kur jaunais pāris bija izvēlējies šo auto, diemžēl ar to pašu šoferi (firmas īpašnieku)!
Visas izdarības un neizdarības bija tās pašas... :(
Pa Rīgu brauc šausmīgi ātri, nācās n-tajiem luksafora dzeltenajiem dragāt pāri, lai viņus nepazaudētu.. :O
Un summu ar uzskrūvēja kaut kādu mistisko!
Tiešām iesaku nevienam neizvēlēties šo firmu!!!!!
man links atver ar n-tajiem piedāvājumiem - kurš ir īstais?
Pērlīte tie visi ir viņa piedāvātie pakalpojumi, nummuri ir vieni un tie paši.Mēs paņēmām Crysler 300C.
29501856 ir šī cilvēka nummurs.
tagad sapratu!
paldies!
Jūsu pieredze....šausmas!!!!
pati arī strādāju auto nomas nozarē - un zinot,kā mēs skrienam,lai viss būtu ideāli, it īpaši kāzās...mja....
Taču šoferis nepaliks nesodīts, jo vīra labākais draugs ir VID vecākais nodokļu inspektors. Čeku mums neiedeva un tad jau šonedēļ viņam būs par ko padomāt!
Saprotamas Jusu dusmas, bet vai Jus maksatu vel +PVN tiesu? Vai vispar lielaka dala seit sludinatie foruma pakalpojumi ir sanemti ar attaisnojosiem dokumentiem? Nesplauj aka, no kuras pasai kadreiz,iespejams, bus jadzer!Nav pareizi izmantot dienesta stavokli atriebes varda!
Nebūs jau tā, ka tieši par mūsu gadījumu viņu sodīs, bet būs pārbaude firmai, kuru pārstāv!
Atriebe - nē, tā nav atriebe, tā ir vienkārši pārbaude, jo ja viss ir šādā līmenī ar viņa klientiem un ne jau vienu vien, tad es atvainojos - uzskatu, ka tādiem nav jāpastāv! Lai tad saņem iespēju kādi citi!
Ja kādai vajag Crysler C300 melns ir labs 26929996, pārbaudīts! Ņēmām uz kristībam, kad kļuvām par krustvecākiem! Bija laikā un attieksme ļoti laba, bija mūzika!
Dzive viss notiek pats par sevi,neviens, kas jasoda, tapat nesodits nepaliek, agri vai velu ka sniega bumba velas atpakal, bet izmantot savus draugus-VID inspektoru, atvaino, bet pretigi. Izmanto dienesta stavokli, veic arpuskartas parbaudi un ko? Patricinas nervus, uzliks sodu? Kam Tev uznemties tadu atbildibu,ja nu cilveks sadara mulkibas, aizsuti domas vinam laba velejumus, pati velak busi ieguveja:) Tu nekad nezini kas un ka, varbut cilvekam jau nervu sabrukums(ipasi jau zinot maza biznesa "megaaugligo vidi " LV, tad vini tadi paliek, bet nav kas "nonem no trases" :) Es, protams, neaizstavu un,ja godigi, man vienalga, vnk ta jocigi salikas tas ar to draugu no VID, nu kautka berniskigi! Ipasi ja pasi maksajat,pasi ceku neprasijat, tagad jau neviens necensas tos dot, jo savadak jau nevar mazie uznemumi pastavet.
Nu nez, es atbalstu nosey_angel, tādus vajag pačakarēt :) Ne jau, lai izputinātu, bet, lai liktu padomāt, kāpēc līdz tādai situācijai nonākuši... Audzināšanas nolūkos, tā teikt :) Pie mums jau nereti gadās, ka pakalpojuma sniedzēji jūtas kā baigie kingi un no pakalpojuma ņēmēja sagaida pazemību un neizmērojamu pateicību jebkuros apstākļos. Vairs nav tie laiki... Neuzskatu, ka arī klientam ir tādēļ jākļūst iedomīgam. Šefot nevajadzētu nevienai pusei, tad arī sadarbība izdodas veiksmīga.
Dacite, ja sekotu tavam padomam, tad arī slepkavas nevajadzētu apsūdzēt un cietumā likt, jo "gan jau viņiem tā sniega bumba kaut kad velsies atpakaļ"??? Sviests pilnīgs...
Manuprat,sviests ir salidzinat so gadijumu ar slepkavu :) Bet atriebties izmantojot savu pazisanos VID un pacakaret ir tikpat zemiski, ka vina pasa attieksme un ko tas liecina? Pasi tadi pasi,tapec uz tadiem ari uzkeras :)
Zuze 2010
Tev taisniba, ta pret klientu iztureties ir briesmigi, bet tadi jau beidz dabiga nave savu biznesu! Ir tacu brivais tirgus, neviens pakalpojumu sniedzejs nevienam nekp neuzspiez, izvele ir klienta zina.
Nu redz, bet, ja visi klusēs, uzķersies arvien jauni cilvēki. Jā, dzīve saliek pati visu pa plauktiņiem un viss nāk atpakaļ, bet tas viss notiek caur apstākļiem, cilvēkiem, situācijām... Varbūt tā arī ir tā Dieva griba, ka viņš šoreiz uzrāvās uz "nepareizajiem" cilvēkiem un gūs no tā mācību. Kamēr tā ir savu tiesību aizstāvēšana nevis tīša ļaunprātība, neko nosodāmu tur nesaskatu...
Ak, Dievs, neviens jau nesalidzina ar slepkavu, runa iet par tevis ierosināto principu, ka sliktus cilvēkus nevajag apkarot, gan jau tas pats kaut kā nokārtosies. Ja neviens pret šādiem pakalpojuma sniedzējiem necīnīsies, tad dzīvē nekas nemainīsies un arī tu pati vari uzrauties uz tādiem, redzēs, vai tad būsi laimīga. Pilnīgi pareizi nosey_angel dara!
Nu ja jau mēs te mētājamies ar tādiem cēliem apzīmējumiem kā "principi" u.tml...
Vai tad, ja šis šoferis būtu izdarījis labi savu darbu, viņam arī pa blatam tiktu uzrīdīts nodokļu inspektors?
Otra lieta - ko nozīmē - neiedeva čeku?
Kāds paprasīja?
Vai līgava kā paštaisna un godprātīga savas valsts pilsone, kas apzinīgi maksā visus nodokļus, paprasīja čekus VISIEM saviem pakalpojumu sniedzējiem?
Arī apzinoties, ka daži no pakalpojumiem tad maksātu par 22% dārgāk?
Vai šis nelietīgais šoferis teica - nē, nedošu tev čeku, nav līdzi.
Jo čeks līdzīgos gadījumos ir jāizsniedz tikai pēc pieprasījuma. Iespējams, šoferis aizgāja mājās un ievadīja ieņēmumus savā grāmatvedībā.
Savdabīgi klausīties dāmas, kuras pašas baltas kā dimanta oliņas - bez neviena melnumiņa attiecībā uz nodokļu nemaksāšanu...
Un bērnībā mēs lielījāmies ar tēti, kurš ir bokseris, ja kāds kaimiņzēns nedarīja pa prātam. Savdabīgi, ka dažām, pat pēc kāzām - niķi joprojām tie paši....
Tagad jau daudz pieaugušīe tomēr izvēlās tikt galā ar problēmām paši, pirmkārt, neizvēloties apšaubāmus pakalpojumu sniedzējus no ss.lv un tamlīdzīgiem saitiem, otrkārt, risinot problēmas tad, kad viņas ir, nevis izmantojot dažādus aizmugures gājienus, kā ieriebt pēc tam.
Un pavisam skarbie galavārdi:
Par ko Tu raudi??
Būtu ņēmusi auto no zināmas autonomas, būtu tikusi i pie līguma, i pie čeka, i pie laba šofera, i pie labas kāzu dienas.
Un tad, lai pasūdzētos, nebūtu jādod adrese kopējai interneta lapai (lai līgavas zīlē pašas, kurš tad īstais nelietis), bet varētu nosaukt gan firmas nosaukumu, gan šofera vārdu un uzvārdu, gan arī visus kontaktus.
Un sūdzēties legāli - patērētāju tiesību aizsardzības birojā.
Nu centies ietaupīt - saņēmi arī atbilstošu pakalpojumu.
Ko te tagad milzīgu brēku celt un ar "tētuka" muskuļiem lielīties?
Izlasot šo stāstu varu teikt vienīgo, izskatās , ka ar pašu jauno pāri kaut kas nav kārtībā, ja jau viss ir bijis tik slikti, ka vājprāts, gan masina, gan kleita, gan florists gan jau vel kaut kas nebija tā!!!!! M''iļie cilvēki, mainiet nevis situāciju, bet attieksmi pret to, tad arī dzīve liksies rožaināka!
lasu un brīnos.... nu kur tāds jaunais pāris, kā tādi bērni - pasūdzēšos tētim!!!!!!
kādi vēl čeki.... vai tiešām katrs no mums par ikvienu saņemto pakalpojumu būtu gatavs samaksāt par 22 % vairāk...
šeit jāpiekrīt Santux235 - ja jau viss bija kāzu dienā tik slikti, tad problēma ir pašā jaunajā pārī, neviss apkārtējos
Nu nezinu, meitenes.... bet es tomēr atļaušos nedaudz aizstāvēt līgavu. Nesaku, ka sūdzēties VIDā vajadzētu, taču tas fakts ka mūsdienās Latvijā daudz pakalpojumu ir sniegti ļoti zemā līmēnī par pietiekoši pieklājīgu naudas summu tas gan ir fakts. Ja cilvēks nemāk sniegt pakalpojumu, vai viņam ir citas darīšanas un rūpes izņemot svešu cilvēku kāzas, tak esi tik laipns un nepiedāvā savus pakalpojumus.
A kas tas par jaunu latvisko stilu?
Ja tevi neapmierina zemā pakalpojuma kvalitāte - tu smaidi acīs, pasaki paldies - Samaksā VISU naudu - un pēc tam skraida rinķī izgāzdamas žulti pa forumiem...?
Bonijas gadījums, šis...
Nu ja neesi apmierināta, tā arī pasaki uzreiz un acīs - pārkāp vedēju vai citā mašīnā un sūti to ļaundari mājās ar tukšu kabatu.
Kamdēļ izmantot slikto pakalpojumu līdz galam, sabojāt sev omu un vēl par to samaksāt pilnu summu?
Veikalā taču arī neviens apzināti nepērk sapuvušus ābolus....
Jebšu pērk, lai pēcāk būtu iemesls pašapmierināties, sūdzoties PVD?